آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

❤ یک عدد امید به زندگی ❤

💜💙💕خدایا شکرت💕💛💚

جیغ هایی از جنس پر 😅😅

1399/1/18 19:24
نویسنده : مامان و بابا
134 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گل گلابم ،پسر خوشگل و نازم

من همچنان عاشقتم و روزبروز عشقم به تو بیشتر و بیشتر میشه

الان که دارم برات مینویسم رو پای من خوابیدی عکستم همین الان یهوییه😊😙😍😘

حس مادری واقعا حس خوبیه ممنونم ازت که این حس رو بهم هدیه دادی😍😚

حتی از دیدن جیغ های بلندی که میکشی خسته نمیشم و باز عاشقونه نگاهت میکنم و کییییف میکنم😍 الان چند روزی میشه که یاد گرفتی چشماتو میبندی سرتو تا جایی که میتونی میبری بالا و دوتا دندونای ریز و نازتو نشون میدی و جیغ میکشی😅😙😙😙 انگار خوشت میاد از اینکار یا شاید واسه جلب توجه ماست یا میخوای حرف بزنی و راه بری اما چون نمیتونی حرص میخوری هر علتی که داره کارت واسمون خیلی شیرین و جذابه و اصلا صدات اذیتمون نمیکنه 😅😅😘😘😘 فقط خدا کنه واسه حرص خوردن نباشه که اینجوری دل مامان میشکنه که به حرص خوردنات خندیده 😘😘😘

خیلی خیلی دوستت دارم آرمانی مامان 💚💛💜💙❤

پسندها (1)

نظرات (1)

🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
21 فروردین 99 20:06
جیغ جیغوی من😂😘😍😍😍
مامان و بابا
پاسخ
😂😂😂😂